Sony Music Finlandin tavoitteena on kannustaa työntekijöitään liikkumaan ja hyviin elämäntapoihin. “Huolehdimme henkilökuntamme kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista, jotta heidän energiatasonsa pysyvät tasaisina läpi viikon”, Sony Music Finlandin Head of Control ja hyvinvointilähettiläs Olli Sjöström kertoo.
Sony Music Finland on mukana tukemassa tärkeää ja yrityksen arvoihin sopivaa Lasten Liikkeen rahoitusta olemalla aktiivinen toimija Yritysmaratonviestissä. “Haluamme tarjota lapsille ja nuorille mahdollisuuksia sekä innostaa heitä leikkimiseen ja liikkumiseen tällaisten tapahtumien avulla”, kertoo Sjöström. “Hyvinvoivat, aktiiviset, terveet ja hyvät elämäntavat omaavat lapset ja nuoret ovat aikuisiällä hyvinvointiyhteiskuntamme tärkeä selkäranka’’, hän jatkaa.
Tänä keväänä Sony Music Finland osallistuu yhdellä joukkueella kuntosarjaan aiempien osallistumiskertojen tavoin. Tavoitteena on saada mukaan yksi tai ehkä jopa kaksi artistia. Hyvä puoli Yritysmaratonviestissä on se, että yhden osuuden pystyy juoksemaan vähemmälläkin juoksukokemuksella.
Sjöström kertoo, että he ovat yrittäneet haastaa mukaan myös kilpailijansa Universal Musicin ja Warner Music Finlandin.
Lisäksi Sony Music Finlandin panos näkyy Yritysmaratonviestin alkulämmittelyssä, jossa Kikattava Kakkiainen pitää kaikille yhteisen alkulämmittelyn aikaisempien vuosien tapaan. Viestin jälkeen Töölönlahden rannalle on mahdollista jäädä nauttimaan Sony Music Finlandin artistin tahdissa mukavasta kevätillasta ja nauttia vaikkapa lasillinen.
Artikkelin ovat kirjoittaneet Haaga-Helia Porvoo Campuksen opiskelijat Aurora Budeci, Mervi Hartikainen, Suvi Hattukangas, Breshna Khan ja Johanna Paananen.